Topmenu

Customer Services: de ‘spin in het web’ van Medicore

Deel:

Customer Services: de ‘spin in het web’ van Medicore

Wij willen graag dat iedereen snel en makkelijk kan werken met onze software. Dat betekent ook dat als je een vraag hebt, of ergens tegenaan loopt, je snel antwoord op je vraag wilt. Zodat jij meteen weer door kunt met je werk.

Met vragen of problemen kun je terecht bij onze afdeling Customer Services. Dat is een team van 6 hooggekwalificeerde specialisten met hart voor de zorg én de techniek. Ze kennen MC EPD, het wellbee zorgverleners- en het cliëntportaal en onze Business Intelligence Qlik tool van binnen en buiten. Heb je één van hen aan de lijn? Grote kans dat ze jouw melding meteen op kunnen lossen.

75% van de meldingen handelen we dezelfde dag nog af!

Elke dag werken 18.000 gebruikers met onze software. Iedere opdrachtgever heeft een aantal inlogaccounts voor het meldingensysteem van Medicore: TOPdesk. Via dit systeem kunnen 24/7 meldingen aangemaakt worden. Dit systeem is direct gekoppeld aan een kennisbank die wij continu updaten. Hierdoor is de kans groot dat bij het registreren van jouw melding, het antwoord op de vraag al in beeld komt! Jouw vraag is dan meteen opgelost! 75% van de meldingen handelen we op dezelfde dag nog af! Lukt het niet jouw melding meteen op te lossen? Dan krijg je per e-mail een statusupdate en kun je jouw melding zelf volgen in de klantportal van TOPdesk.

Altijd binnen 30 seconden een Customer Services Specialist aan de lijn

We nemen altijd binnen 30 seconden de telefoon op! Dat hebben we zo afgesproken in Services Level Agreements (SLA). Daarin leggen we ook gemiddelde doorlooptijden vast. Daarop scoren we ongeveer 98%. De gemiddelde gespreksduur is 5 minuten.

Opdrachtgevers beoordelen Customer Services gemiddeld met een 8,2

Tot nu toe handelden we in 2020 4000 meldingen af. Achteraf vragen we hoe tevreden iemand was over onze service. Onze gemiddelde score is 8,2. Soms krijgen we kaartjes van opdrachtgevers met een bedankje voor de snelle afhandeling. Ook aan de telefoon horen we vaak dat onze aanwijzingen effectief waren en de uitleg helder en duidelijk.

Merlijne Alfverink, Senior Support Engineer bij Medicore:

“Het geeft een goed gevoel als we iemand snel kunnen helpen. Het laatste wat zorgverleners willen, is dat ze gedoe hebben met hun software. Door snel en duidelijk hun vragen te beantwoorden kunnen zij doen waar ze goed in zijn: zorg verlenen. Empower people!”

Spin in het web

Voor elke nieuwe softwarerelease testen wij intensief mee. Zo weten we exact wat er opgeleverd wordt en hoe dat werkt. We verzorgen de releasecommunicatie met opdrachtgevers en bij de uitrol van een nieuwe release kunnen we opdrachtgevers goed begeleiden. We zitten dicht bij het vuur en horen en zien daardoor regelmatig wensen of suggesties ter verbetering van de software voorbij komen. Die informatie is nuttig en bespreken we met andere teams binnen Medicore. We werken continu samen met andere afdelingen aan verbetering van de software. Customer Services is zo de stem van de opdrachtgever voor Medicore én de stem van Medicore voor de opdrachtgever. Kortom: Customer Services is de spin in het web binnen Medicore.

De klantenservice is elke werkdag telefonisch en en via de klantportal van TOPdesk bereikbaar tussen 8:30 en 17:30 uur. De klantportal van TOPdesk is áltijd bereikbaar.

Medicore is onderdeel van Tenzinger