Topmenu

Co-creatie tijdens klantfocussessies

Deel:

Hoe wij weten of wat wij ontwikkelen aansluit bij de wensen van onze opdrachtgevers? Door klantfocussessies te organiseren! Dat doen we meerdere keren per jaar voor diverse onderwerpen. En we zijn heel blij met deze geweldige co-creatie met onze opdrachtgevers.

Opname en verblijf

Zo werd gisteren een klantfocussessie opname & verblijf georganiseerd, met als doelstelling een update van de laatste ontwikkelingen te geven aan onze opdrachtgevers en feedback bij hen op te halen voor nieuwe ontwikkelingen. De deelnemers aan de sessie kregen een update van de functionaliteit, inclusief sneak previews. De sessie werd als zeer nuttig ervaren door zowel onze opdrachtgevers als het aanwezige Medicore-team, dat de kans benutte om een voorschot te nemen op de refinement sessie. Refinement sessie? Voor de niet-developers onder ons: in de Scrum Guide, de ‘Scrum spelregels’, is refinement beschreven als het toevoegen van detaillering, inschatting en structuur aan de lijst met items (User Stories) die uitgevoerd moeten worden tijdens de (door)ontwikkeling van een functionaliteit.

Cliëntportaal

De volgende klantfocussessie gaat over het wellbee cliëntportaal en is gepland op 12 juni, speciaal voor onze opdrachtgevers in de GGZ. We nemen de laatste ontwikkelingen door en kijken vooruit: wat staat er op de roadmap? Daarbij verplaatsen we ons in het perspectief van zowel de zorgverlener als de cliënt en kijken we hoe we het cliëntportaal zo goed mogelijk laten aansluiten op hun wensen. Meer informatie over deze klanfocussessie vind je hier.

Ter ere van het 15-jarig jubileum bracht Medicore het EPD magazine uit. Download 'm hier.



Medicore is onderdeel van Tenzinger