Topmenu

Snel contact via het Medicore Klantportal

Deel:

Begin juni is het zover: de lancering van het vernieuwde Medicore Klantportal!
Tom Schiphof, Projectleider Zorg & ICT van ‎U-center en gebruiker van het Medicore klantportal sinds het eerste uur, deelt zijn ervaringen met het klantportal.

Schiphof geeft aan dat het Medicore Klantportal goed bevalt: "Het is een verbetering, zowel qua functionaliteit als lay-out. Het overzicht is beter, het is makkelijk te zien welke meldingen open staan. Daarnaast is het prettig dat ik direct een overzicht heb van alle meldingen, zowel open als gesloten meldingen. De meldingen van collega’s kan ik ook inzien, zodat we geen dubbele meldingen doen."

"Sinds de introductie van het klantportal merk ik dat ik de afdeling Customer Services minder vaak bel, alleen nog bij spoedmeldingen, of als een melding heel complex is."

"Sinds de introductie van het klantportal merk ik dat ik de afdeling Customer Services minder vaak bel, alleen nog bij spoedmeldingen, of als een melding heel complex is. Ik vind het prettig om mijn meldingen zelf digitaal te doen in het klantportal. Ik weet dan zeker dat alle informatie goed genoteerd is. De medewerkers van Medicore reageren in het klantportal op mijn melding. Zo heb ik altijd alle informatie over de melding bij elkaar."

Het klantportal is voorzien van kennisitems. Tijdens het intypen van het onderwerp van de melding, worden automatisch suggesties voor een oplossing getoond. Schiphof zegt hierover: "De meldingen die ik doe zijn vaak complex. Het komt niet vaak voor dat ik een passende suggestie zie voor mijn melding. Ik kijk wel in mijn eigen gesloten meldingen of ik een melding al eerder heb gedaan. Op vaker voorkomende vragen kan ik dan zelf snel het antwoord terugvinden." De kennisitems worden continu aangevuld, zodat opdrachtgevers van Medicore het antwoord kunnen vinden op veel gestelde vragen over MC EPD.

Een melding invoeren in het klantportal kost maar een paar minuten, afhankelijk van de complexiteit van de melding. Schiphof vervolgt: "Een melding zelf invoeren is nog altijd sneller dan bellen. Ik heb het klantportal standaard open staan in mijn browser. Niet omdat ik continu meldingen doe, maar zodat het overzicht er altijd is."

Het klantportal heeft ook een zeer uitgebreide Kennisbank met de Online Help, video’s en instructiekaarten. Schiphof zegt hierover: "De video’s zijn heel goed, maar het is vaak sneller om even bij een collega langs te lopen. Wij delen onze kennis met elkaar. Mijn collega’s weten overigens wel dat ze in de online help ook het antwoord op hun vragen kunnen vinden."

U vindt het Medicore Klantportal op onze website www.medicore.nl. Klik rechtsboven op de link Klantportal om de inlogpagina voor contactpersonen te openen.

Wilt u meer weten over het Medicore Klantportal of bent u een contactpersoon en heeft u nog geen inloggegevens, neem contact op met Customer Services zodat ook u snel de meldingen via het klantportal kan registreren.

Anneke-Wijdekop

Auteur
Anneke Wijdekop, Marketeer

Medicore-klantportal
Medicore is onderdeel van Tenzinger